A szállításról és a garanciáról

Szállítás menete

A rendelt áruk kiszállítását az MPL futárszolgálat látja el. A cég két alkalommal keresi fel a vásárlót, és próbálja meg az utánvételes csomagot személyesen kézbesíteni. A második sikertelen megkeresés után tértivevényt hagy a megrendelőnél, amellyel a vásárló az azon megjelölt postahivatalban, fizetési kötelességét teljesítve átveheti a csomagot.

A szállítási díj 10 000 forintos rendelés felett INGYENES!

10 000 forint alatti megrendelés esetén egységesen 990 forint a díj.

A kiszállítás hétfőtől péntekig 8.00-tól 17.30-ig történik meg.

Kiszállítás esetén a futárnak történő fizetéskor az ár tartalmazza a csomagolási, a kiszállítási és az utánvétel díját.

A rendelés visszaigazolásától számított 5 munkanapon belül vállaljuk a termékek kiszállítását, ellenkező esetben kollégánk felkeresi Önt. A vevő biztosítja a kiszállított termék átvételét az előzetesen egyeztetett időpontban, majd a kiszállított termék átvételét a számlán vagy a fuvarlevélen aláírásával igazolja.

Kérjük, hogy az átvételi elismervényt csak abban az esetben írja alá, ha a csomagját tételesen ellenőrizte, mert az átvétel utáni hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni! 
Amennyiben Ön az előzetesen egyeztetett időpontban a kiszállított terméket nem veszi át, futárszolgálatunk díjmentes kísérletet tesz a szállításra. A sikertelen, illetve az esetleges ismételt kiszállítási költség Önt terheli.

Jótállás, szavatosság

Az ON/OFF MÉDIA Kft. az általa forgalmazott termékekre vonatkozó jogszabályi előírások szerint vállal jótállást és/vagy szavatosságot. A fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igényekre a 49/2003. (VII.30) GKM jogszabályban foglaltak az érvényesek. A jótállási igény a számlával érvényesíthető. Nem érvényesíthető a jótállási igény, ha a hiba rendeltetésellenes vagy a normál igénybevételtől eltérő használat, szakszerűtlen szállítás vagy tárolás eredménye.

Felhívjuk figyelmét, hogy az esetleges elírásokért, téves adatokért felelősséget nem vállalunk!

A vásárolt áruk tulajdonságait és jellemzőit a konkrét árucikk nagyított képe mellett találja meg részletesen. Az ismertető leírás esetleges pontatlanságáért nem vállalunk felelősséget!

Az elállás joga

Abban az esetben, ha Ön el kíván állni megrendelésétől, azt a 17/1999. kormányrendeletben részletesen rögzített feltételek mellett megteheti. A vevőnek jogában áll a megrendelést követően, de még a kiszállítás előtt a vásárlástól elállni (a szállítást megelőző napon 12 óráig!). Ez esetben az elállás a megrendelő számára költségmentes. A lemondást jelezheti e-mailben, a megrendelés pontos adatainak megjelölésével (megrendelő neve, címe, rendelés ideje, rendelt áruk). A vevő az áru átvételét követő nyolc munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a 17/1999. (II. 5.) kormányrendelet a távollevők között kötött szerződésekről, 4.§ és 5 § szerint. Az elállási jog minden termékre vonatkozik, ami gyári, minden csomagolási és termékelemet tartalmazó csomagolásban érkezik vissza cégünkhöz. Elállásra vonatkozó igényét azonban be kell jelentenie! Az ON/OFF MÉDIA Kft. kizárólag sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén téríti vissza a vételárat. Az áru ellenértékét a termék visszaszállításakor azonnal, amennyiben postán vagy futárszolgálattal küldi vissza, legkésőbb a beérkezést követő 5 munkanapon belül térítjük vissza a vevő részére, illetve az általa megadott bankszámlaszámra.

A vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.

Adatvédelmi tájékoztató

Az eladó adatai

Az Ön által vásárolt áruk eladója az ON/OFF MÉDIA Kft. (cím: 1142 Budapest, Rákosszeg u. 23., adószám: 23685495-2-42, cégjegyzékszám: 01-09-284367).

Az Ön személyes adatainak védelme a (ON/OFF MÉDIA Kft) és partnerei számára kiemelt fontosságú. A weboldalunk használata közben megadott, azonosításra alkalmas, személyes jellegű adatok begyűjtése és feldolgozása megfelel az érvényben lévő magyar adatvédelmi előírásoknak ( 1992. évi LXIII. törvény).

Az Ön adatait bizalmasan kezeljük és harmadik fél számára nem továbbítjuk. kivéve, ha ez a szerződés teljesítéséhez elengedhetetlen (pl. posta, futárszolgálat). Munkatársaink, partnereink és szolgáltatóink titoktartási kötelezettséggel tartoznak felénk.

A vásárlás menete

A regisztráció elsődleges célja a vásárlás egyszerűbbé tétele, az áruház kényelmi szolgáltatásainak és egyedi ajánlatainak igénybevétele. A megadott szállítási és statisztikai adatokat személyes információként kezeljük. A megrendelés optimális teljesítéséhez szükséges szállítási adatokat kizárólag a futárszolgálat felé közvetítjük. Az áruházban csak a bejelentkezést követően van lehetőség a megrendelés leadására. Bejelentkezés után a felhasználó megtekintheti és módosíthatja az adatlapján található információkat. Fontos, hogy a szállítási adatokban bekövetkezett változások rögzítését még a vásárlást megelőzően végezze el!

Termékek válogatása, keresése: A termékek termékcsoportba vannak kategorizálva, hogy megkönnyítsük a válogatást.

Termékinformációk: Minden termék mellett megtalálható a neve, a cikkszáma, az ára és a készleten lévő méret-, illetve színvariációk.

Termék ára: A vételár mindig a megrendelt áru mellett feltüntetett fogyasztói ár, amely tartalmazza az áfát is, de nem tartalmazza a termék szállítási költségeit. A szállítási költségek minden esetben a Vevőt terhelik, kivétel amennyiben a megrendelés értéke eléri a 10 000 Ft összeget, mert ezután ingyenes!!!) Az esetleges elírásokból eredő károkért az ON/OFF MÉDIA Kft. nem vállal felelősséget.

Termék kiválasztása, kosár: A megvásárolni kívánt termék mellett lévő A kosárba ikonra kattintva tehetjük a terméket a kosárba. Az addig kiválasztott terméke(ket)t, annak egységárát és a rendelés totál értékét a jobb felső Kosár tartalma ikon mutatja. A vásárolni kívánt mennyiséget itt még lehet növelni vagy csökkenteni, törölni lehet a terméket a kosárból, vagy folytatható a vásárlás. Ha még nem regisztrált vásárló, akkor a rendelés feladásakor rendszerünk kéri a számlázási, illetve szállítási adatokat.

Telefonos rendelés: Lehetőség van telefonon történő rendelés leadására is, ez esetben a megadott a telefonszámon kollégánk veszi fel az aktuális rendelést, és pontról pontra végigviszi az elektronikus vásárlást a vevő nevében.

Kedvezmények: Áruházunkban folyamatosan találhatóak akciós termékek, az egyedi akciós ár a készlet erejéig tart. Kérjük, a kedvezmények felhasználásánál az alábbiakat vegye figyelembe:

Akciós árú termékek esetében további (egyedi/törzs) kedvezmény nem érvényesíthető.

Határozott idejű/lejáratú kedvezmények csak a megadott időszakban érvényesek és felhasználhatóak.

Kedvezmények (egyedi/törzs) összevonására, halmozására nincs lehetőség.

Az áruház kezelése

A rendelés feladása

A rendelés feladása ikonra kattintva lehet elküldeni a megrendelést. Mielőtt postázzuk/kiszállíttatjuk a megrendelt terméke(ke)t, egy ellenőrző telefonhívással győződünk meg a tényleges vásárlási szándékról, illetve egyeztetjük az időpontot és a pontos helyszínt, majd e-mailes visszaigazolást küldünk a megrendelésről.

A megrendelés beérkezését követően előfordulhat, hogy egyes termékből nem áll rendelkezésünkre elegendő mennyiség valamennyi vásárlónk kiszolgálásához. Ez esetben e-mailben, vagy az Ön által megadott telefonszámon ügyfélszolgálatunk informálja Önt, és tájékoztatja az alternatív lehetőségekről.

Fizetési módok

A vásárló az interneten keresztül leadott megrendelést a csomag kézhezvételekor, utánvéttel, a kézbesítőnek fizeti.

Rendelések menete

Termékeinket a mindenkori aktuális termék alatt található Kosárba gombra kattintva helyezheti el a bevásárlókocsijában. Megrendelésének véglegesítésekor, a kosár legördülő panel alján található, Megrendelés feliratú gombra kattintva juttathatja el hozzánk a rendelését.

Megrendelése elküldését követően rendszerünk automatikus visszaigazolást küld Önnek a megadott e-mail címre, a rendszerbe történő felvételét igazolva, hogy rendelése megérkezett hozzánk. (Amennyiben nem ad meg e-mail címet vagy hibásan rögzíti azt, az automatikus visszaigazolást nem kapja meg.)

Abban az esetben, ha a megrendelt áru elfogyott, az ON/OFF MÉDIA Kft. fenntartja magának a jogot, hogy elálljon a szerződéstől.

Az oldal feltöltésekor keletkezett esetleges hibákért, a műszaki adatok és képek pontatlanságáért felelősséget nem vállalunk, azokért szíves elnézésüket kérjük, javasoljuk a gyártói honlapon való tájékozódást.

PONTGYŰJTÉSI AJÁNLAT

PONTJÓVÁÍRÁS MENETE

Díjazzuk hűségedet! Az Offlineshopban minden elköltött 1000 forint után 10 pontot írunk jóvá a virtuális pontjaidhoz!

Sőt, ha megosztod a barátaiddal vagy kommentet írsz, esetleg olyan fotót töltesz fel magadról, amelyen viseled az adott terméket, ezek is pluszpontot jelentenek számodra! Mindezek tetejében, ha az általad meghívott barátod vásárol nálunk, akkor azután is pluszpontokhoz juthatsz! A már ismertetett engedményeken felül gyémántkártyás kiemelt ügyfeleinknek különböző egyéb kedvezményeket is biztosítunk, például ingyenjegyet kapnak, vagy olcsóbban vásárolhatnak belépőt partnereink koncertjeire és egyéb rendezvényeire, de további kedvezmények is várnak hűséges vásárlóinkra!

MEGSZEREZHETŐ PONTOK

  • Minden 1000 forint után: 10 pont
  • Barát meghívása után: 1 pont
  • Termék szöveges értékelése, komment után*: 2 pont
  • Termékfotó feltöltése után* (ahol viseled az adott terméket): 4 pont

A VIRTUÁLIS HŰSÉGKÁRTYA PONTHATÁRAI ÉS KEDVEZMÉNYEI

  • Bronz (250 pont): 2% állandó kedvezmény a teljes áras (nem akciós) termékeinkre.
  • Ezüst (750 pont): 5% állandó kedvezmény a teljes áras (nem akciós) termékeinkre.
  • Arany (1200 pont): 8% állandó kedvezmény a teljes áras (nem akciós) termékeinkre.
  • Platina (1800 pont): 10% állandó kedvezmény a teljes áras (nem akciós) termékeinkre.

* Itt szükséges a jóváhagyásunk, ezzel szeretnénk kiszűrni a trágár szövegeket, képeket! A komment vagy kép jóváhagyása után rögzítjük a pontjaidat!

PONTBEVÁLTÁS MENETE

Összegyűjtött pontjaidat vagy százalékos kedvezményeidet igénybe veheted a mindenkori vásárlásnál, és ha legközelebb is tőlünk rendelsz, az eredeti, már megszerzett kedvezményed megtartása mellett automatikusan tovább tudod növelni az egyenleget, így jogosult vagy a következő fokozat elérésére is! A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy ha beléptél az oldalra, akkor a profilodnál folyamatosan ellenőrizheted az általad megszerzett pontjaidat, szintedet, így minden egyes terméknél látni fogod az eredeti és az általad elért, kedvezményes árat! Példaként: egy aranykártya esetén a megjelölt árból a pénztárnál automatikusan levonjuk a 6%-os kedvezményedet, tehát ha a kosaradban van egy 20 000 forintos cipő, akkor az neked csak 19 000 forintba fog kerülni!
A pontok készpénzre nem válthatók! A jóváírt pontok kizárólag az Offlineshop webáruház rendszerén keresztül költhetők el a vásárlás során!
Vásárláskor csak egy adott személy pontjai, kedvezményei használhatók fel, különböző profilokon gyűjtött pontok nem vonhatók össze, illetve nem vezethetők össze fizetéskor.

PONTOK BEVÁLHATÓSÁGÁNAK IDEJE

Minden pont, valamint a hozzá tartozó százalékos kedvezmény a legutolsó vásárlástól számított 365 napig váltható be (eközben a kommenteléssel, fotófeltöltéssel, barátmeghívással a pontok tovább gyarapíthatóak). Ezt követően az egyenleget nullázzuk, kivéve ha az első vásárlástól számított 365 napon belül még egy vagy több alkalommal is vásárolsz, ez esetben az egyenlegedet tovább növelheted, indulhatsz a következő szintekért. Ekkor a legutolsó rendelésedtől számítjuk újra a 365 napot!

Milyen ajánlatokra válthatók be a pontok? Csak a teljes árú termékekre, illetve a feltüntetett mértékben lehet beváltani a pontokat! Az üzemeltető ON/OFF MÉDIA Kft. jogosult bizonyos termékeket (akkor is, ha teljes árú) kivenni a kedvezményes termékek csoportjából, ebben az esetben a profillal való belépéskor nincs kedvezményes ár feltüntetve!

A különböző e-mail címekhez és felhasználókhoz rendelt kártyák egyenlege nem vonható össze!

Kapcsolat

ON/OFF MÉDIA Kft. 
Cím: 1065 Budapest, Podmaniczky u. 6. Adószám: 25597196-2-42 E-mail: webshop@offline.hu

Telefonos ügyfélszolgálat: munkanapokon 9 és 17 óra között. 
Telefonszám: +36-20-261-8883